Ny blogg igen då!

Hej alla bloggläsare!

Jag heter Cecilia och jag bor i Malmö. Jag verkligen ÄLSKAR musik, film, teater och allt sånt där. Så jag bestämde mig för att starta en blogg där jag ger tips på bra låtar, album och artister, men även filmer och annat. Mina fritidsintressen är väl ganska självklara, men annars håller jag på med simning 5-6 gånger i veckan (ska till Ungern på simläger i övermorgon!) och vara med kompisar. Jag spelar lite olika instrument men spelar mest piano och går till en privatlärare en gång i veckan. Jag har nyligen fått en gitarr som jag spelar lite på när jag har tid. Annars tar ju skolan också upp ganska mycket av min tid och jag går även på kör en gång i veckan. Som ni märker har jag ett ganska fullspäckat tidschema men jag tänker lägga upp inlägg när jag har tid och lust.

Hoppas ni kommer att tycka om det jag skriver och kom gärna med egna tips om ni vill!

Kramar

Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0